Faktury / Zwroty / Reklamacje

Home » Faktury / Zwroty / Reklamacje

Sfinalizowałeś zakup na hydroczesci.pl i teraz szukasz faktury lub chcesz dokonać zwrotu? Oto kroki, które możesz podjąć, w zależności od swoich potrzeb:

Poniżej zebraliśmy dla Ciebie przydatne informacje, które pomogą Ci przejść procedurę zwrotu lub reklamacji szybko i bez komplikacji.

Cieszymy się, że dokonałeś zakupu na platformie sprzedażowej hydroczesci.pl ! Mamy nadzieję, że zamówienie jak i standard obsługi spełnił Twoje oczekiwania. Jeśli wszystko przebiegło pozytywnie i tak jak sobie tego życzyłeś podziel się swoją opinią, dzięki temu będziemy bardziej widoczni w Internecie, a Ty jeszcze łatwiej znajdziesz nasze produkty gdy znów będziesz szukał czegoś do swojej maszyny JCB.  Jeśli jednak masz jakieś zastrzeżenia prosimy o kontakt z nami. Postaramy się wyjaśnić zaistniała sytuację i pomoże nam to poprawić jakość obsługi naszych klientów.

Biuro Obsługi Klienta HC Parts

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji codziennie od poniedziałku do piątku
w godzinach 8:00 – 16:00.


Gdzie znajdę fakturę?

Faktura jest wysyłana automatycznie przez nasz system, gdy zamówieniu zostanie nadany numer paczki. Znajdziesz ją na mailu podanym podczas składania zamówienia, wysłaną z adresu biuro@hydroczesci.pl

Otworzyłeś paczkę i coś jest uszkodzone?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej - telefonicznie lub naszym formularzem kontaktowym. Formularz znajdziesz na stronie głównej hcparts.pl. Możesz też zeskanować kod QR, który znajduje się na ulotce. Wykonaj dokładne zdjęcia uszkodzenia wraz z opakowaniem i przekaż nam te zdjęcia. Zachowaj opakowanie! Pamiętaj, że na zgłoszenie tego typu uszkodzeń masz tylko 5dni, od odebrania paczki. Czas rozpatrywania reklamacji przez firmy kurierskie to standardowo 30dni.

Zwrot produktu

Masz 14 dni na zwrot towaru (z wyjątkiem pozycji ściąganych na zamówienie o czym poinformuje Cię Twój konsultant) bez podawania przyczyny, pamiętaj jednak, że towar musi być nieużywany oraz posiadać oryginalne opakowanie. Aby Ci to ułatwić, przygotowaliśmy wygodny formularz zgłoszeniowy, który poprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces. W razie problemów instrukcje zwrotu znajdziesz na stronie Zwroty i reklamacje na dole naszej głównej strony. Możesz też zeskanować kod QR, który znajduje się na tej ulotce.

Reklamacja

Jeżeli otrzymałeś towar niepełnowartościowy lub jest on uszkodzony, skorzystaj z naszego formularza zgłoszeniowego do składania reklamacji. Pomoże Ci on łatwo opisac usterkę i dodać zdjęcia uszkodzonego towaru. Dzięki tym informacjom sprawdzimy zasadność reklamacji i wskażemy Ci właściwy sposób odsyłki. W razie problemów instrukcję zwrotu znajdziesz na stronie Zwroty i reklamacje na dole naszej strony głównej. Możesz tez skorzystać kod QR, który znajduje się na tej ulotce.

Zeskanuj kod QR i przejdź do formularza

Formularz kontaktowy
Formularz zwrotu
Scroll to Top